.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با سخنرانی زیبا کلام و حضور استاندار و مدیران دولتی ؛
در مراسم سالروز پیروزی روحانی در ساری چه گذشت ؟
شمال نیوز: زیباکلام با اعلام اینکه بنده به اقتصاد دولت روحانی نمره خوب نمی‌دهم، اضافه کرد: از نظر بنده نمره فعالیت اقتصادی دولت روحانی بین 13 و 14 است......

شمال نیوز : زیباکلام با بیان اینکه رکود کمر اقتصاد را شکسته و فلج کرده است، خاطر نشان کرد: کشور 7 میلیون بیکار دارد و روحانی در برطرف کردن بیکاری موفق نبوده است.

به گزارش شمال نیوز ، صادق زیباکلام شنبه شب در همایش ضیافت 24 و سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در سالن هلال احمر مازندران با بیان اینکه شرایط دریافت کشور از سوی اصولگرایان توسط دولت روحانی مناسب نبود، افزود: در ابتدای فعالیت دولت روحانی خزانه خالی بود، پرونده هسته‌ای علیه کشور، کمبود بعضی از کالاهای اساسی و ... را شاهد بودیم.

این استاد دانشگاه رقابت بین اصولگرایان و اعتدالیون در انتخابات سال 92 را حساس دانست و افزود: روحانی پس از انتخاب از سوی مردم رئیس بخشی از کشور شد و بسیاری از حوزه‌ها و مسؤولیت‌ها از دسترس روحانی خارج است.

زیباکلام با اعلام اینکه میزان همراهی و همدلی دیگر مسؤولان قوا با دولت روحانی مانند دولت احمدی‌نژاد نیست، اضافه کرد: بسیاری از مسؤولان و حوزه‌های قدرت کمربسته از دولت احمدی‌نژاد حمایت کردند اما در دولت روحانی شاهد چنین مسأله‌ای نیستیم و از نظر بنده همکاری سایر ارکان قدرت با قوه مجریه یعنی دولت روحانی منفی است.

وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته شرایط منطقه برای هر دولت نامطلوب است، تصریح کرد: حتی مانند دوران جنگ هم طی این سه سال روابط ما با همسایگان تیره و تار نبود است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اعلام اینکه درآمدهای نفتی دولت روحانی یک‌سوم دوران احمدی‌نژاد است، گفت: باید به کارنامه دولت روحانی توجه کنیم و این توجه در حوزه‌های مختلف می‌تواند باشد.

زیباکلام با بیان اینکه کارنامه دولت روحانی را باید در سه حوزه سیاست خارجی، اقتصاد و اجتماعی و حقوق شهروندی مورد بررسی قرار دهیم، افزود: دولت روحانی بیشترین موفقیت را در عرصه سیاست خارجی و توافق هسته‌ای کسب کرد که انصافا باید نمره بالا در این حوزه دهیم.

وی با اعلام اینکه بعضی‌های برجام را با قرداد ترکمنچای مقایسه می‌کنند که اشتباه است، ادامه داد: بنده از 20 نمره به تیم مذاکره کننده هسته‌ای نمره بین 18 یا 19 می‌دهم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اگر بخواهیم به برجام نمره دهیم نباید از انگیزه‌های سیاسی و خطی باشد، تصریح کرد: هر تحول و نگاه در زمینه برجام باید منافع ملی باشد و دوستان از انگیزه‌های سیاسی پرهیز کنند.

زیباکلام با بیان اینکه دولت آقای روحانی برای نخستین‌بار اجازه دادند دیگران هم درباره هسته‌ای اظهار نظر کنند و این مسأله نقطه مثبت و ارزشمند است، تصریح کرد: دلواپسان کشور با توافق هسته‌ای مخالفت کردند که تاکنون هم ادامه دارد و دولت در حال دفاع است و این دستاورد بزرگ دولت به‌شمار می‌رود که اجازه داد همه در این‌باره اظهار نظر کنند.

وی با بیان اینکه برای دلواپسان تندرو مهم نیست در برجام چیست و آنها فقط دنبال این هستند که به اهداف خود برسند، افزود: بخشی از مخالفتی که با برجام می‌شود اصلا ربطی به برجام ندارد و فقط بهره‌برداری سیاسی و ایدئولوژیک است.

زیباکلام با اعلام اینکه بنده به اقتصاد دولت روحانی نمره خوب نمی‌دهم، اضافه کرد: از نظر بنده نمره فعالیت اقتصادی دولت روحانی بین 13 و 14 است.

وی اقتصاد ایران را فاسد، بدبخت و ناکارآمد دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ هیچ اقتصاد دولتی موفق نشده و ایران هم موفق نمی‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ایران باید در توسعه اقتصادی مانند هند، کره جنوبی، ترکیه و.. عمل کند، اضافه کرد: آقای روحانی با اقتصاد دولتی نمی‌تواند موفق شود.

زیباکلام با بیان اینکه رکود کمر اقتصاد را شکسته، فلج کرده و از در و دیوار کشور مفاسد اقتصادی می‌بارد، خاطر نشان کرد: کشور 7 میلیون بیکار دارد و روحانی در برطرف کردن بیکاری موفق نبوده است.

وی با بیان اینکه یکی از امیدهای کشور بعد از برجام سرمایه‌گذاری خارجی بود اما تبلیغات منفی داخلی‌ها از آن جلوگیری کرد، افزود: در آمریکا تندروهای جمهوری‌خواه جلوی سرمایه‌گذاری در ایران را می‌گیرند و این طرف تندروهای داخلی اجازه این کار را نمی‌دهند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه فقط با ارفاق به دولت روحانی در حوزه آزادی‌های سیاسی نمره 10 می‌دهم، گفت: آزادی زندانیان سیاسی دست روحانی نیست.

زیباکلام با اعلام اینکه از روحانی انتظار داریم بگوید بنده به فکر رفع حصر بوده‌ام و به فکر آزادی زندانیان سیاسی بوده‌ام، افزود: این‌قدر به عقلم می‌رسد که رفع حصر دست آقای روحانی نیست.

وی با بیان اینکه حصر اخلاقی، قانونی، اسلامی و انسانی نیست و این‌ها را باید آقای روحانی بگوید، تصریح کرد: آقای روحانی باید نظر خود را درباره حصر بگوید.

زیباکلام با اشاره به اینکه انجمن‌های اسلامی دانشگاه در زمان شاه باز بود اما در دوران احمدی‌نژاد در این انجمن‌ها بسته شد، افزود: فعالیت انجمن‌های اسلامی در دولت روحانی از سرگیری شده است.

وی با بیان اینکه شرایط امنیتی در دانشگاه‌ها نسبت به دولت احمدی‌نژاد خیلی بهتر شده است، گفت: فضای مطبوعات در کشور باز شده است و بعضی از آزادی‌ها در دوران احمدی‌نژاد اصلا وجود نداشت.

در این مراسم حضور استاندار و مدیران دولتی به نحوی پررنگ بود که سخنران ویژه مراسم نیز متعجب شد و نتوانست تعجب خود را پنهان کند .

از حاضران در این مراسم با افطار پذیرایی شد .

 

 

حاشیه نگاری خبرنگار فارس را از این مراسم می خوانیم :

*بعد از چالش‌های که در مراسم آمل در این سه سال ایجاد شد، تلاش بر این شد که مراسم ساری کم‌حاشیه برگزار شود.

*از روزهای قبل طرح دعوت از مردم برای حضور در مراسم امسال 24 خردادماه با نصب بنر در سطح شهر آغاز شد.

*بنا به گفته احمدی فولادی یکی از دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه به صورت پیامکی و تلگرامی بوده و از فعالان سیاسی برای حضور در این برنامه نیز دعوت شد.

*سالن جمعیت هلال احمر مازندران برای برگزاری مراسم سالگرد پیروزی اعتدالیون در انتخابات در نظر گرفته شد، همزمانی برنامه با ماه مبارک رمضان متولیان برنامه را بر آن داشت که به میهمانان برنامه افطار نیز داده شود، برای هزار نفر از تدارک افطار دیده شد، درباره هزینه افطار هم در سالن برگزاری همایش مطرح شد که از خزانه بیت‌المال هزینه نشده است.

*تاخیر پای ثابت همه برنامه‌های استان مازندران به این برنامه هم رسید و برنامه با یک ساعت و ربع تاخیر آغاز شد.

*مثل سایر برنامه‌های دولتی و یا همایش‌ها از برگزاری سخنرانی متعدد در این جلسه خبری نبود، بیشتر مدعوین و افراد حاضر در جلسه از فعالان سیاسی و نیز چهره‌های سیاسی بودند.

*مسؤولان دانشگاه‌ها، مدیران ادارات دولتی و تعدادی از مدیران تشکل‌های غیردولتی و برخی از کارکنان دولت در این مراسم حضور داشتند.

*احمدی‌فولادی مسئول هماهنگ کننده این مراسم از سیاست‌های دولت قبل انتقاد کرد و به عدم استفاده مناسب دولت قبل از پول نفت اشاره کرد و از اعلام حمایت خویش  و سایر هم حزبی‌های خویش در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری خبر داد.

*6 بنر در گوشه گوشه سالن نصب شده بود که تصویر یکی از سران فتنه 88 نصب شده بود، رنگ و بوی همایش کمتر به برگزاری مراسم سالگرد انتخاب روحانی شباهت داشت.

تنها بنر نصب شده در سالن به نام دولت اعتدال در روبروی سالن بود.

*استاندار مازندران به همراه فرماندار و دیگر مسئولان استانی چند دقیقه مانده به سخنرانی زیبا کلام وارد سالن جلسه شدند.

*معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز به همراه دیگر مسؤولان استانداری مازندران از ساعات اولیه مراسم در سالن حضور داشتند.

*پس از برگزاری موسیقی سنتی از زیبا کلام برای سخنرانی دعوت شد که زیبا‌کلام با شوخی خطاب به مسؤولانی استانی گفت که این گروه سرود مجوز دادستانی برای برگزاری برنامه را در اختیار داشتند.

*وی ادامه داد: برگزاری موسیقی بومی محلی نیاز به تهیه مجوز از دادستان نبود، بنده که امشب ساری را ترک می‎کنم پس از من آقای استاندار باید پاسخگو دادستان در این ارتباط باشد.

*زیباکلام که از حضور استاندار در سالن جلسه به وجد آمده بود و ظاهرا هم برای نخستین‌بار بود که حضور مسؤول دولتی را پای سخنرانی خویش دیده بود، گفت: سابقه نداشت مسئول دولتی و یا امام جمعه در مراسمی که بنده حضور دارم دیده شوند، هفته قبل امام جمعه یکی از بنادر جنوبی کشور در مراسمی که بنده سخنران بودم حضور پیدا کرد، ظاهرا ماشاالله به زندگی من افتاد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حاجی پور 30 خرداد 1395
با پول بیت المال مراسم ميگيرن و بعد از فساد در دولت قبل حرف میزنن. اگه خودتون عملکردی دارین دفاع کنین چرا تخریب میکنید.این کارا نتیجه عکس داره.کشور ایران نزدیک به 500شهرستان داره،حالا شما حساب کن در 500شهرستان (حالا به غیر از شهرها)مراسم همراه با افطاری گرفتن که اگر در هر مراسم تدارک حداقل برای 1000نفر(که در بعضی از شهرها خیلی بیشتر بود) ببین،و هر پرس افطاری حداقل 20000هزار تومان هزینه داشته باشه دسته کم 10 میلیارد پول بیت المال خرج میتینگ سیاسی اصلاح طلبان شده.
این فساد نیست؟؟؟با دسته کم 10میلیارد چندتا جوان میتونستن تشکیل زندگی بدن؟؟؟یا ادعا الکی نکنین یا خودتون درست رفتار کنین. در طول دولت احمدی نژاد که کمر به تخریبش بستین از این حیف و میل ها خبری نبود.در مازندران هم ماشاالله شهرداری ها و بخشداری ها با پول مردم خوب خرج این مراسم ها رو میدن.
خرج گر از کیسه مهمان بود،حاتم طایی شدن آسان بود
پاسخ ها به این نظر
اصلاح طلب 30 خرداد 1395
جناب اقاي حاجي پور سلام....1-.فرموديد در دولت اقاي احمدي نژاد ازين حيف وميلها خبري نبود .....لطفا پس بفرماييد درامد افسانه اي نفت در دوران ايشان صرف چه اموري شد؟2-مرقوم فرموده ايد اگر خودتون عملكردي دارين دفاع كنين چرا تخريب ميكنين؟ ..... لطفا پس بفرماييد نظرتون راجع به تمام تخريبهايي كه جناب احمدي نژاد راجع به خيلي ازشخصيتهاي نظام انجام دادن چيست؟3-.... ودرپايان لطفا چندتا از خدمات جناب احمدي نژادرا براي ماتوضيح دهيد تاما هم متوجه شويم كه ايشان چه خدماتي را به كشور ومنافع ملي مان انجام داده اند
علی ایمانی 29 خرداد 1395
عجب محاسبه من درآوردی عجیب و غریبی !!!؟؟؟ این طرز فکرو فقط در مازندران می توان دید . آخه مرد مومن تو از کجا با این قاطعیت حرف می زنی و محکوم می کنی !!؟
این آقائی که یک شبه دلار را از 1000 تومان رساند به 3000 تومان و اقتصاد کشور را به نابودی کشاند تا چندرغاز یارانه به امثال شما بدهد حیف و میل نکرد ؟؟؟؟ 16 میلیارد تومان دانشگاه ایرانیان چی بود ؟
با افزایش یک شبه قیمت دلار = 45000 تومان به شما رسید ، قیمت مایحتاج عمومی 3 برابر شد و قشر ضعیف جامعه ضعیفتر شد و پول اندکی را که برای خرید یک پراید کنار گذاشته بود مجبور شد برای سیر کردن شکم خودش و فرزندانش خرج کند ، ثروتمندان پولدارتر شدند و برج چند میلیاردی آنان یک شبه چند صد میلیارد شد . آنوقت آدم های ساده مثل ما مازندرانی ها باز هم طرفداری از آقای احمدی نژاد می کنیم چون در ظاهر طرفدار قشر ضعیف جامعه بود لیکن در عمل همان داستان خاله خرسه را به اجراء گذاشت .
من 30 خرداد 1395
سفرهای استانی حضرت معجزه هزاره سوم اصلا هزینه نداشت نه؟؟؟! حافظه تاریخی خیلی هم عالی!
سواد کوهی 30 خرداد 1395
چرا از احمدی نزاد می ترستی اقای زشت کلام شما فقط حرف مفت می زنی استاندار بی خاصیت مازندران انقدر بی کار است که بیاد اینجا
نا شناس 30 خرداد 1395
جالبه واقعا جالبه وعده دیدار خرداد 96
نا شناس 30 خرداد 1395
مئسولين بيكار استان نشستن وحرفهاي بي اساس وبي منطق راگوش مي دهند بيكاري و مشكلات مردم وفساد دراستان بي دادميكند
محمد 30 خرداد 1395
استاندارمون عشقه آقای زیبا کلام
ناشناس 30 خرداد 1395
خرداد 96 منتظر کسی دیگر هستیم تا از نظر اقتصادی موفق باشد . ان شاءالله
تلوس 30 خرداد 1395
مطمئن باشید در انتخابات سال آینده پوزه احمدی نژاد را به خاک می مالیم
اسفندیار 29 خرداد 1395
با برجام یا بدون برجام
خواهد آمد احمدی سرانجام
با تخریب یا بدون تخریب
پیروز است و خصم اوست ناکام

انشاءالله
نا شناس 29 خرداد 1395
هرچه از عمر اين دولت مي گذرد محبوبيت دكتر احمدي نژاد بيشتر ميشود. درود بر دكتر احمدي نژاد . بيا منتظريم.
مرتضی 30 خرداد 1395
جناب زیبا کلام عقل سیاسیی ندارد اگر داشت نمره سیاست خارجی را 19 نمیداد........
محمد جواد 30 خرداد 1395
هشت سال احمدی نژاد رییس جمهور بود ، یکبار سالگرد پیروزی نگرفت....بیت االمال خورا هر سال جشن تدبیر و امید میگیرن
ناشناس 30 خرداد 1395
درود بر روشنفکرانی همچون زیبا کلام .مردم دیگه میدونن به کی رای بدن هر چند شما نیوز کشته مرده احمدی نژاده
ali 30 خرداد 1395
ما انسان ها حرف های زیبایی میزنیم ،اما متاسفانه زندگی زیبایی نداریم. برای پست و مقام و امور دنیوی حاضریم دست به هر کاری بزنیم . زیر بارزور رفتن،با اجنبی و بیگانگان همکاری کردن،و خیلی از کارهای کثیف دیگر ولی با همه ی این ها شرافت را نمیتوان بدست آورد. این حرف های تکراری شما ارزشی در نزد مردم فهیم ایران نخواهد داشت. خداوند لعنت کند فتنه گران و حامیانشان را.
مهدوی -ساری 30 خرداد 1395
به جان هرچی مرده
احمدی بر میگرده
مردم اقشار مستضعف خواهان بازگشت بت شکن قهرمان
جناب آقای دکتر احمدی نژاد عزیز رئیس جمهور قلبها هستند.
خاک پایش را طوطياي چشمانمان میکنیم تا نسیم مهرورزی دوباره درکشور عزیزمان به چرخش درآيد
مهدوی -ساری 30 خرداد 1395
به جان هرچی مرده
احمدی بر میگرده
مردم اقشار مستضعف خواهان بازگشت بت شکن قهرمان
جناب آقای دکتر احمدی نژاد عزیز رئیس جمهور قلبها هستند.
خاک پایش را طوطياي چشمانمان میکنیم تا نسیم مهرورزی دوباره درکشور عزیزمان به چرخش درآيد
دیوسالار 31 خرداد 1395
به یاد 84 به امید 96.فقط اصولگرایی و گفتمان نوین انقلاب
نا شناس 30 خرداد 1395
استاندارمازندران ظاهرا اقتصادوفرهنگ وکشاورزی وبیکاری و،،،،،همه روحل کردودیگه مسئله ی خاصی برای پیگیری نداشت ترجیح دادبه اراجیف کاذب زشت کلام گوش بده،ظاهرامدیرکل آموزش وپرورش استان هم کاردیگه ای نداشت که انجام بده ،اگه کسی برارفع گرفتاری به این حضرات مراجعه کنه وقت ندارن ولی برای متینگهای بی خاصیت سیاسی وقت دارن وااسفا،،،،،!!!!
نا شناس 31 خرداد 1395
دوستان افراطی احمد نژادی ها از دزدی های معاونت های دکتر احمدی نژاد که بیت المال رو غارت کردند یادی بشه ، درو بر اصلاحات و درود بر دولت تدبیر و امید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.